REGULAMIN ZAKUPU, WYDAWANIA I ROZLICZANIA OBIADÓW W SZKOLE
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 W OSTRZESZOWIE
Proces zakupu, wydawania i rozliczania posiłków odbywa się wyłącznie z wykorzystaniem systemu elektronicznego – aplikacji „Jem w szkole”. Aplikacja jest obsługiwana za pomocą przeglądarki internetowej pod adresem: www.app.jemwszkole.pl
- Aby korzystać z usług stołówki należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem: formularz
Jeśli rodzic nie ma możliwości korzystania z aplikacji i dostępu do poczty e mail prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem tel. 62 732 06 49 - Login i hasło tymczasowe zostanie wysłane na podany w zgłoszeniu adres e mail. Prosimy sprawdzić także skrzynkę SPAM na swojej poczcie elektronicznej, może tam trafić pierwsza wiadomość.
- Zachowaj pierwszą wiadomość, by zawsze mieć dostęp do swojej loginu. Loginem do aplikacji nie jest email tylko fraza “rodzic+numer”.
- W razie problemów z zalogowaniem się do konta można uzyskać informacje kontaktując się z INDENDENTEM pod numerem telefonu: 62 732 06 49
- Do wydania zakupionego przez aplikację Jem W szkole posiłku upoważnia brelok z jednostkowym numerem identyfikacyjnym, którym identyfikuje się osobę uprawnioną przy odbiorze posiłku i sprawdza status zakupionych i opłaconych posiłków.
- Dzięki operatorowi szybkich płatności tPay zamówienia i opłaty mogą być wykonywane 24 h na dobę 7 dni w tygodni i w czasie rzeczywistym informacje trafiają do Intendenta. Realizacja płatności obciążona jest prowizją 2% od realizowanej płatności np. przy kwocie 100 zł jest to 2 zł prowizji.
- Brelok pobiera się jednorazowo w biurze intendenta szkolnego lub w sekretariacie.
- Rodzic po otrzymaniu breloka zobowiązany jest wprowadzić jego nr w aplikacji JEM W SZKOLE w zakładce TWOJE DANE zgodnie z przesłaną instrukcją pierwszego logowania (dostępna także na stronie www szkoły pod adresem Obsługa systemu - JemWSzkole.pl - Instrukcja
- Brelok użytkowany jest przez cały okres korzystania z posiłków w stołówce szkolnej. Obowiązkiem jego posiadacza jest odpowiednie zabezpieczenie go przed utratą i zniszczeniem. W momencie rezygnacji z obiadów, zakończenia edukacji w SP2 należy brelok zwrócić do biura intendenta
- Utratę lub zniszczenie breloka należy bezzwłocznie zgłosić intendentowi, aby zapobiec wydania posiłku osobie nieuprawnionej.
- W przypadku utraty lub zniszczenia breloka pracownik stołówki jednorazowo (tylko jeden raz!) może wydać obiad dziecku (dziecko w takim przypadku idzie na koniec kolejki i oczekuje aż dzieci z brelokami wezmą obiad aby nie blokować płynnego wydawania obiadu) - następnie należy niezwłocznie odebrać nowy brelok. W celu dalszego korzystania z wykupionych posiłków należy uiścić opłatę za wydanie nowego breloka.
- Wydanie breloka – po zidentyfikowaniu osoby uprawnionej zostanie wydany nowy brelok za opłatą 5 zł.
- Jadłospis planowanych posiłków jest aktualizowany raz w tygodniu i prezentowany w aplikacji JEM W SZKOLE w module JADŁOSPIS.
- Zamówień i opłat za posiłki dokonuje się wyłącznie za pomocą aplikacji Jem W Szkole.
Za pośrednictwem aplikacji dostępna jest możliwość zamawiania i opłat przez cały miesiąc, ale wymaga dwudniowego wyprzedzenia zamówienia wraz z dokonaną opłatą przez system zaufanych płatności tPAY (błyskawiczne płatności) - np. w poniedziałek można zamówić posiłki najwcześniej na środę.
W wypadku płatności drukiem na poczcie lub w banku zamówienie w systemie pojawi się dopiero po zaksięgowaniu wpłaty przez bank odbiorcy. - Za pomocą aplikacji Jem W Szkole dokonuje się zamówienia posiłków, opłaca się ich koszt, zgłasza nieobecność dziecka w danym dniu, dodatkowo można zapoznać się z historią wpłat i zaplanowanym jadłospospisem. Adres strony do zalogowania: https://app.jemwszkole.pl/.
- W przypadku nieobecności dziecka w szkole w dniu, w którym ma wykupiony posiłek w stołówce szkolnej rodzic ma możliwość zgłosić nieobecność dziecka za pomocą aplikacji Jem W Szkole, najpóźniej do godziny 8.00 w dniu nieobecności.
- Aplikacja automatycznie naliczy nadpłatę na koncie dziecka o wartości zamówionego posiłku w dni z prawidłowo zgłoszoną nieobecnością.
- Nadpłata za zgłoszone nieobecności pomniejsza należność za posiłki w kolejnym zamówieniu wykonanym poprzez aplikację Jem W Szkole.
- W przypadku planowanej w szkole wycieczki, wyjścia do kina, zawodów – rodzic ucznia ma obowiązek odwołać obiad najpóźniej dzień prędzej
- Nieuzasadniona i niezgłoszona nieobecność na posiłku nie stanowi podstawy do zwrotu kosztów za niewykorzystany posiłek.
- W przypadku problemów technicznych z obsługą aplikacji „Jem w szkole” należy skontaktować się z intendentem za pomocą modułu WIADOMOŚCI w aplikacji JEM W SZKOLE lub pod numerem 62 732 06 49.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 marca 2023 roku.