SZKOŁA PODSTAWOWA nr 2

im. Marii Dąbrowskiej

w Ostrzeszowie

Zadzwoń do nas:

627 320 649

Regulamin zakupu, wydawania i rozliczania obiadów w szkole

REGULAMIN ZAKUPU, WYDAWANIA I ROZLICZANIA OBIADÓW W SZKOLE
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 W OSTRZESZOWIE

Proces zakupu, wydawania i rozliczania posiłków odbywa się wyłącznie z wykorzystaniem systemu elektronicznego – aplikacji „Jem w szkole”. Aplikacja jest obsługiwana za pomocą przeglądarki internetowej pod adresem: www.app.jemwszkole.pl

  1. Aby korzystać z usług stołówki należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem: formularz 
    Jeśli rodzic nie ma możliwości korzystania z aplikacji i dostępu do poczty e mail prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem tel. 62 732 06 49
  2.  Login i hasło tymczasowe zostanie wysłane na podany w zgłoszeniu adres e mail. Prosimy sprawdzić także skrzynkę SPAM na swojej poczcie elektronicznej, może tam trafić pierwsza wiadomość.
  3. Zachowaj pierwszą wiadomość, by zawsze mieć dostęp do swojej loginu. Loginem do aplikacji nie jest email tylko fraza “rodzic+numer”.
  4. W razie problemów z zalogowaniem się do konta można uzyskać informacje kontaktując się z INDENDENTEM pod numerem telefonu: 62 732 06 49
  5. Do wydania zakupionego przez aplikację Jem W szkole posiłku upoważnia brelok z jednostkowym numerem identyfikacyjnym, którym identyfikuje się osobę uprawnioną przy odbiorze posiłku i sprawdza status zakupionych i opłaconych posiłków.
  6. Dzięki operatorowi szybkich płatności tPay zamówienia i opłaty mogą być wykonywane 24 h na dobę 7 dni w tygodni i w czasie rzeczywistym informacje trafiają do Intendenta. Realizacja płatności obciążona jest prowizją 2% od realizowanej płatności np. przy kwocie 100 zł jest to 2 zł prowizji.
  7. Brelok pobiera się jednorazowo w biurze intendenta szkolnego lub w sekretariacie.
  8. Rodzic po otrzymaniu breloka zobowiązany jest wprowadzić jego nr w aplikacji JEM W SZKOLE w zakładce TWOJE DANE zgodnie z przesłaną instrukcją pierwszego logowania (dostępna także na stronie www szkoły pod adresem  Obsługa systemu - JemWSzkole.pl - Instrukcja
  9. Brelok użytkowany jest przez cały okres korzystania z posiłków w stołówce szkolnej. Obowiązkiem jego posiadacza jest odpowiednie zabezpieczenie go przed utratą i zniszczeniem. W momencie rezygnacji z obiadów, zakończenia edukacji w SP2 należy brelok zwrócić do biura intendenta
  10. Utratę lub zniszczenie breloka należy bezzwłocznie zgłosić intendentowi, aby zapobiec wydania posiłku osobie nieuprawnionej.
  11. W przypadku utraty lub zniszczenia breloka pracownik stołówki jednorazowo (tylko jeden raz!) może wydać obiad dziecku (dziecko w takim przypadku idzie na koniec kolejki i oczekuje aż dzieci z brelokami wezmą obiad aby nie blokować płynnego wydawania obiadu) - następnie należy niezwłocznie odebrać nowy brelok. W celu dalszego korzystania z wykupionych posiłków należy uiścić opłatę za wydanie nowego breloka.
  12. Wydanie breloka – po zidentyfikowaniu osoby uprawnionej zostanie wydany nowy brelok za opłatą 5 zł.
  13. Jadłospis planowanych posiłków jest aktualizowany raz w tygodniu i prezentowany w aplikacji JEM W SZKOLE w module JADŁOSPIS.
  14. Zamówień i opłat za posiłki dokonuje się wyłącznie za pomocą aplikacji Jem W Szkole.
    Za pośrednictwem aplikacji dostępna jest możliwość zamawiania i opłat przez cały miesiąc, ale wymaga dwudniowego wyprzedzenia zamówienia wraz z dokonaną opłatą przez system zaufanych płatności tPAY (błyskawiczne płatności) - np. w poniedziałek można zamówić posiłki najwcześniej na środę.
    W wypadku płatności drukiem na poczcie lub w banku zamówienie w systemie pojawi się dopiero po zaksięgowaniu wpłaty przez bank odbiorcy.
  15. Za pomocą aplikacji Jem W Szkole dokonuje się zamówienia posiłków, opłaca się ich koszt, zgłasza nieobecność dziecka w danym dniu, dodatkowo można zapoznać się z historią wpłat i zaplanowanym jadłospospisem. Adres strony do zalogowania: https://app.jemwszkole.pl/.
  16. W przypadku nieobecności dziecka w szkole w dniu, w którym ma wykupiony posiłek w stołówce szkolnej rodzic ma możliwość zgłosić nieobecność dziecka za pomocą aplikacji Jem W Szkole, najpóźniej do godziny 8.00 w dniu nieobecności.
  17. Aplikacja automatycznie naliczy nadpłatę na koncie dziecka o wartości zamówionego posiłku w dni z prawidłowo zgłoszoną nieobecnością.
  18. Nadpłata za zgłoszone nieobecności pomniejsza należność za posiłki w kolejnym zamówieniu wykonanym poprzez aplikację Jem W Szkole.
  19. W przypadku planowanej w szkole wycieczki, wyjścia do kina, zawodów – rodzic ucznia ma obowiązek odwołać obiad najpóźniej dzień prędzej
  20. Nieuzasadniona i niezgłoszona nieobecność na posiłku nie stanowi podstawy do zwrotu kosztów za niewykorzystany posiłek.
  21. W przypadku problemów technicznych z obsługą aplikacji „Jem w szkole” należy skontaktować się z intendentem za pomocą modułu WIADOMOŚCI w aplikacji JEM W SZKOLE lub pod numerem 62 732 06 49.
  22. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 marca 2023 roku.

Podobne Artykuły

Informacje

Nasza szkolna strona jest w trakcie przebudowy.

Część materiałów nadal dostępnia jest na starej stronie. kopia.sp2ostrzeszow.pl

Przepraszamy za utrudnienia.

 

W naszej Galerii